fredag 2 september 2011

Teask

Hej på er alla!

Inspirerad av senaste numret av Magnolia Ink (som alltid ger mej inspiration)
har jag gjort en teask.

Mått och beskrivning står i tidningen men jag skriver här iallafall hur jag gjort.

Skär till ett cardstock i måtten 8,25 x 8 inch.
Biga vid 2 3/4 och 5 1/4 inch , vrid pappret och biga vid 2 1/2 och 5 3/4 inch.
Chalka alla kanter och fäst mönstrat papper.
Vik ihop till en ask som har öppningen framåt.

Klipp ut en bit kartong i måtten 3 x 8 1/2 inch.
Klä den med cardstock.
Dekorera ask och baksida efter tycke och smak.

Pappret jag valde till asken är Bo Bunnys "St Nicks sugar plum"


Blomman är gjord av kaffefilter och färgad med distress ink Peeled paint.
Stämpeln med hjärtat är Reprints fina "jag önskar du finns",
textstämpeln "jag är glad att du finns" har jag hittat i mina egna gömmor.
Bildmålarnas Little winged friends "You and me" fick sitta på kanten.
Jag har även dekorerat med lite band och spets.



Ha det så gott allihopa!
/ Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar