torsdag 8 mars 2012

Julkort



Det passar bra att blogga det här kortet idag när det är alldeles vitt ute.


Jag har börjat med röd cardstock och sedan ett julpapper från Bo Bunny. Textstämpeln vet jag inte var den kommer ifrån men den öppna spisen är från Bildmålarna. Jag har stämplat och målat flera stycket och byggt upp i lager med 3-d kuddar emellan. Det är en njutning att måla stämplarna från Bildmålarna dom är ju bara så fina. 
Chipboard snöflinga som jag målat med Crackle paint Picket fence.
Blommor och en brad till.
Har jag också använt.

Ha det mysigt!

Kramar

Anette

3 kommentarer:

  1. Den är verkligen super fin! Va du är duktig. Men jag saknar lite grön spets, de tycker jag hade gjort hela kortet ;-) Fniss.
    Sköt om dig.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Den gröna spetsen hade helt klart passat fint här!! ;)
    Eller inte. Kortet är nog finast utan!

    SvaraRadera
  3. Uj, den missade jag att ha med. Får bättra mig till nästa gång, eller.........

    Kramar till er båda två

    SvaraRadera