tisdag 20 mars 2012

Tro det eller ej...


Hej på er alla!

...ja nu har det hänt....
Jag har gjort min första LO. Jag som bara gör kort och annat papperspyssel.
Kul var det också, blev fler när jag ändå var igång. Hihi.

 Men så här fick jag till det på min första iallafall.
Det är bilder på vår goa dotter för några år sedan.
(Usch, visst går tiden alldeles för fort)


Pappret är från You do.
På flera av blommorna har jag använt floral spacers och minibrads.
Här och där några blompistiller.


Bokstäverna är utstansade av Tim Holtz Typeset Alphabet die.

Nej nu ska jag ställa iordning till scrapträffen ikväll.
Massor av trevliga tjejer dyker upp här.

Ha det så gott allihopa.

Kramar Susanne


1 kommentar:

  1. Bra jobbat Susanne!
    Väntar med spänning på fortsättningen!
    Kram Mimi

    SvaraRadera