lördag 4 augusti 2012

Altrad scrapväska!

Jag har under ett par års tid haft en röd och fin scrapväska, men hjulen på den trasade sönder så jag var tvungen att lämna tillbaka den. Givetvis hade den utgått ur sortimentet så jag fick en svart väska med vita och bruna prickar istället! Inte riktigt min melodi.....

En sann scrappare som jag är började tankarna snurra med en gång hur jag skulle kunna fixa till den lite........

Så här blev resultatet!


Jag började med att måla alla vita prickar bruna, efter det klippte jag till bitar av den här spetsen och knöt fast vid dragkedjorna. Jag har också hängt fast några fina charms, bl.a den här nyckeln. Kika gärna in i fysiska butiken, det finns massor av fina charms att välja på!
Jag har också hängt på några andra charms som jag hade hemma tillsammans med en fin "kristall" som jag också hittade i fysiska butiken!


Till sist sydde jag fast några blommor som jag virkat själv! Uppe på locket på väskan sitter två och på sidan tre tillsammans med några brads. 


Jag funderar på att altra ett stort "M" (som i Mimi) och hänga någonstans också. Det är bara fantasin som sätter gränser!

Hur ser era scrapväskor ut? Hoppaas att det var någon av er som blev sugna på att fixa till sin väska!


Kram Mimi
 

1 kommentar:

  1. Hahaha!! Du e sååå cool Mimi!!! Men helt rätt, klart vi måste altar våra väskor! Jag blev sjukt taggad nu, får se om jag kommer på nått bra :-)
    Ha de bäst
    Kram Sara

    SvaraRadera