fredag 24 maj 2013

Underbara fredag

Ja, då var det fredag ännu en gång. Det är en speciell känsla som infinner sig när fredagen kommer! Underbart, men det finns nog ingen annan kväll i veckan som jag är så trött......jag antar att det finns någon mer där ute som håller med mig?
Idag kom jag hem till en nybyggd altan på baksidan av vårt hus! Perfekt, det fick bli middag ute.

Dagens kort är en beställning som kommer att få nya ägare imorgon, då två blir en.....hoppas deras dag blir underbar!


Jag har använt:

Mörkrosa och vit cardstock
Mönsterpapper från Reprint, som du hittar i butiken
Glittriga bokstavsstickers
Lila "pluppar", som finns i butiken
Spets
Dies-swirlar, snöflingor
Vit sytråd
Pärlbrads
Blandade blommor från mina gömmor
Vita blommor från den här förpackningen
Rosa och vita "curly" blommor, som finns i butiken
Vita rosor
Utstansade blomblad från en stans jag hittat i butiken
Blomblad som jag färgat in med grön stämpeldyna
Vit gesso
Favorithjärtat


För att få lite mer liv i kortet har jag satt på några kopparfärgade fjärilar som jag har vikt på mitten och sedan limmat fast bara mitt på för att de ska stå ut lite, det ser ut som om de ska lyfta när som helst och flyga iväg....

Ha det nu så bra tills vi hörs igen!
Nästa inlägg kommer att publiceras några dagar sent eftersom jag tjuvstartar semestern lite och åker till Mallorca nästa helg!

Nej, nu ska jag nog gå in och kolla vilka scrapträffar jag kan åka på i butiken nu i sommar när jag håller till i sommarstugan lite mer. Vi ses kanske där?

Kram Mimi





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar