måndag 13 februari 2012

Vitsippa!

Hej! 

Våren börjar närma sig och jag längtar till våren då allting spricker till liv igen. Längtar ni till våren? Idag vill jag visa en layout som jag har gjort av ett foto med vitsippor.


Jag har använt ljust grönt cardstock som bas och mörkt grönt som fotomatta. Och vit cardstock
Två mönstrade papper som ni hit här och här.


Jag dekorerade med vita blommor, fjäril som jag stansade ut från min Martha Stewart stans. Och vita brads, liten cirkel och vit band. Jag har målat med dabbers-pearl. Dekorerade med vita pearls.

Jag stansade ut en tag från magnolia dies av det gröna mönstrade pappret, tyckte att den vita baksidan passade till layouten. Har använt vit band och liten fjäder. Den kommer faktiskt från en kudde:) Tyckte den var söt och liten. Dikten hittar ni här. Där finns andra dikter.


Lämna gärna en kommentar eller fråga ;) Allt mellan himmel och jord i denna enorma scrapvärld;)

Glömt inte scrapmaran och kurser!!

Kram Liselott:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar